Feeds RSS

2009. dec. 29.

Ügyeske


Lehet kissé elfogult is vagyok, de iszonyat büszke vagyok a kis csajszikámra. Az ünnep előtt sütöttünk mézest. Bámulatosan ügyesen nyújtotta a mézes tésztát és aztán segített kiszaggatni a formákat. Csak nézek mennyire rá áll a kis keze. Idén még a díszitésben nem vett részt, még picuri hozzá, de jövőre már azt is együtt csináljuk.
Aztán a multhéten én gombyulkakat és gombokat varrtam pár ajándékba szánt párnára. Persze közölet, hogy " Lilla is varr", na akkor gondoltam adok neki egy tompa fokú és hegyű tűt, amivel keresztszemest varrok, fűztem bele neki egy vastagabb cérnát és oda adtam a gombokat (olyan 1 cm átmérőlyűek), megmutattam, hogyan lehet őket felfűzni a cérnára és ő egyből megtudta csinálni és nem ám csak egy gombbal, hanem több mint tízzel. Én biztos voltam benne, hogy ehez ő még kicsi, nem is gondoltam, hogy ilyen ügyes. bámulatos kézügyessége van, nagyon helyesen fogja a tűz és nyomja át a gombnak a lyukján és fűzi őket szépen egymás után. Legközelebb biztos kap valami fűzögetős ajándékot.
Ja és előző nap majdnem egyedül befűzte a saját kis cipőcskéjét. Komolyan mondom csak ámulok és bámulok.