Feeds RSS

2010. máj. 25.

Egyszer volt hol nem volt....

Persze a mesélés az előző mesével kapcsolatos bejegyzés úta még inkább virégkorát éli :) azóta gyarapodott a tv-ben és neten nézet mesék listája is és olvasni is egyre többet kell. Este ha az apuja mond mesét akkor a Piroska a kedvenc, ha Hamupipőke kéri akkor én kell mesét mondjak. Első időkben én is a Piroskát mondtam de rávettem válasszon valami mást mert azt már untam és akkor jött képbe a Hamupipőke. Egyszer mondta is, mikor kérdeztem, hogy nem a Piroskát, hogy nem mert azt te unod :)
Egyre inkább meg is érti a mese lényegét, ezeket már vissza is tudja mondani szinte elejétől végig.
Egyik délután én a gépen dolgoztam ő nézett valami mesét a tv-ben, de már jó késő volt, alvó idő, addig nézte amig elaludt közben, ekkor fotóztam le.