Feeds RSS

2010. aug. 25.

Az én ügyes nagylányom

Azt hiszem nem kell mondjam mennyire büszek vagyok az én ügyes nagylányomra.
Nagyon ügyesen kirakózik, a 12 darabos kirakókat elsőre segitséggel de másodjára már teljesen egyedül is kirakja.
Vannak már mesék amikből tud részleteket ő is elmesélni, de a cselekmény végig világos előtte.
Van egy cuki verseskötete, nagyon aranyos gyerekvesek vannak benne, jópárszor elolvastam neki az egyik 20 versszakos versikét (4 soros vesszakok) és egyszer csak elkezdte mondnai és kis segédlettel végig is mondta, mi csak ámultunk. tud egy halom mondókát.

Egyszer mind nyaggatott, hogy tanitsam meg őt kötni, magam elé ültettem és együtt fogtuk a tűt és kötöttünk, nagyon tetszett neki és nagyon ügyesen rá áll a kis keze.
Volt itt 21-én egy mini kötgetős tali, Lilla alig várta, hogy jöjjenek a kötögetős nénik :)