Feeds RSS

2009. aug. 27.

Kis köhögős Manócska

Szegény Lilla manó, pár napja köhécsel. Nem nagyon de nem tetszik, hogy köhög. Ma volt is karöltve az apukájával (aki már két hete nagyon csúnyán köhög és már a második adag gyógyszert kapja rá) a dokibácsinál aki megnézte a torkát ami csak picit piros és egyéb baja nincs nem lázas és amúgy jókedvű. Kapott valami szirupot, meg már eddig is kapott itthol lándzsás útifű szirupot. Remélem jobban lesz, elmúllik neki ez a köhögés.
Már lassan egy hónapja napközben a hét nagy részében a nagyiknál van, ahol remekül el van. De nekem van kis lelkiismeret furdalásom, hogy nem velem van, ha már hivatalosan azért vagyok itthol, hogy vele legyek, na de sajnos haladni kell a melóval is hogy hozzon végre pénzt is.
Mostanában amikor elmegyek valahová, még csak ha le is megyek hozni neki valamit vagy ránézni a kajára, elég rosszúl viseli, de hamar megnyúgszik. Gondolom ez természetes és lassacskán megszokja, hogy nem ülhetek állandóan mellette és attól még nagyon szeretem, meg természetesen visszajövök nem tünök el végleg.
Már szinte 100%-ba szobatiszta amikor ébren van, nagy ritkán fordulnak elő csak balesetek. Nagyon büszek vagyok az én kis tündérkémre.
Ma reggel elvitte a laptop drótnélküli egeret és elkezdet vasalni vele, azt mondta, hogy az vasaló :)


2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jaj de aranyos, na igen nőből van :D , vasalni meg ugye csak kell :D :D :D
Mihamarabbi gyógyulást nekik!!!

Csilla írta...

Köszi Kriszta, remélem hamarosan túl lesz rajta, úgy sajnálom szegényt ahogy köhög.