Feeds RSS

2009. szept. 3.

Még mindig betegen

Sajnos még tart a köhögés, közben hétfőn megint voltunk a dokibácsinál, mert nem lett jobban a sziruptól, most katunk antibiotikumot és cseppeket a köhögésre. Szegénykém néha el-el kapja egy-egy köhögő roham, még könnyezik úgy köhög, annyira sajnálom szegénykét. Most együtt voltunk dokinál mert én is csúnyán köhögök és fáj a torkom, ami sajnos közben még romlott semmi hangom nincs úgy begyulladt a torkom. Én is kaptam antibiotikumot és tablettát köhögésre. Mind a hármónknak hörghurutja van, szörnyű és még senki nem gyúgyult meg teljesen.
Szombaton megint nehezen aludt el, végül ott hagytam a szobájába, elmentem ebédelni, hogy hátha magától elalszik vagy tíz perc alatt, ha nem bemegyek hozzá. Csak el aludt, de előbb még felkapcsolta a villanyt, benéztem hogy eloltsam meg lássam most hol aludt el, megint félig az ágyban félig kint. De most nem volt az ágyban, a szőnyegen sem, hanem a szemközti kanapén de teljes cuccal, takaróba begöngyölközve, tejes üveggel, macikkal úgy ahogy kell :)
Mostanában sokszor felkelt éjjel szegény a köhögéstől és nem akart megnyugodni, végül szintén a kanapén kötött ki, hol egyedül hol apájával :) Egyik délután is felkelt köhögve az alvásból és együtt lefeküdtünk a kanpéra és ott aludt el :)

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Mihamarabbi gyógyulást kívánok mindannyiotoknak :)