Feeds RSS

2009. szept. 19.

Szépülünk

Kicsi Lillát minden érdekli. Persze mint minden kislányt az is, hogy hogyan borotválkozik Apa és persze mint a legtöbb kislány ő sem uszta meg borotvahab díszítés nélkül. Én is szerettem annó nézni ahogy az apukám borotválkozik és persze én is kaptam habot az orromra :)
A multhéten rámoltam a fürdőszobábak a fiókokban. Selejteteztem a lejárt smink cuccokat. Persze a rúzsokat már simán kitudja nyitni, igaz kicsanarni nem de pont befér a kis újja. Az egyik régi rúzsommal jól ki is kente magát, mindene rúzsos volt, bár ez annyira nem látszik a képen, csak szemsmink lemosóval tudtam róla lemosni :).


Amúgy imád fogatmosni, kezetmosni, főleg ha pancsolhat közben, oda húzunk egy kisszéket a mosdóhoz és mehet a pancsolás :) Olykor szeret máskor meg nem frizurászkodni, van, hogy körbe kergetem többször a szobán amíg elkészül a copfja :) Régebben imádott fürödni most sokszor cirkusz van, kellünk a fördéshez minennyian, mert ő próbál kimászni ezért Apa lefogja én mosom a haját és ő persze ficánkol és bömböl közben minha nyúznánk. A héten is már rákészültünk, hogy na akkor jön az esti cirkusz és véletlenül ahogy öntöttem a sampont keletkezett egy szép buborék ami elvarázsolta, így aztán Apa folyamatosan gyártotta a buborékokat amíg én mostam a haját és elmaradt a cirkusz :)