Feeds RSS

2009. nov. 30.

Lusta Lilla

Az én kis leányzóm, most, hogy sok ruha van rajta, ellustult, ha bilizésről van szó. Volt olyan, hogy egy nap 4-szer öltöztettem át, már nagyon kivoltunk bukva, főleg, hogy rájöttünk, hogy nem felfázás sima kényelmesség, lustaság. De elhatároztam, hogy akkor sem adok rá pelust, nem lehet, hogy télire visszaszokunk, mert akkor ennek soha nem lesz vége. Bevetettünk mindenféle trükköt és prektikát, végül az vált be, hogy megigértük, ha egész nap nem pisil be akkor a nap végén kap valamit, ez van, hogy valami nassi de sokszor kis apróság. Olyan is volt, hogy kivágtam neki egy kis filc fenyőt és minden bilibe vagy wc-be pisilés után varrtam rá egy kis díszt gyöngyből, ez is jól bevált, már ő kérte, ha teljesített, hogy varrjuk vagy jöjjön a meglepetés. Már egy pár napja nem pisilt be, igaz még szólni lusta, de legalább ha ráültettük szépen ráül és nem a bugyiba ereszti. Olyan ügyesen szólt ezelőtt ha kellett, meg ha muszáj volt kibírta pár percet, mondjuk ha vásároltunk és ép a pénztárnál álltunk. remélem elmúlik ez a lustaság nála.
A képen a doktornéni játékkészletből a szeműveg van rajta, ami persze pici neki, csak a babáknak jó. Rendszeresen megszokot hallgatni minket ahogy őt is a doktorbácsi. És ad nekünk (persze a maciknak és babáknak is) cseppet vagy szurit, hogy jobban legyünk.

1 megjegyzés:

sz.marika írta...

Ez a kép óriási!