Feeds RSS

2009. nov. 30.

Új alvási szokások

Már egy jó ideje a kisasszony nem hajlandó napközben egyedül elaludni és nem alszik a kiságyban csak a szobájában levő kanapén. Ja és ez a szokása érvényes mind a három helyre (itthol és akét mamánál), sehol nem alszik egyedül, és közben mondókázni dalolászni kell neki, nekem többynire a Bóbitát vagy a Lencsi lányt.
Este is vagy két hétig nem akart a kiságyban aludni, de pár napja, rávettük azzal a szöveggel, hogy a csillagok csak az ágya fölött világítanak szépen. Az apuja hozott egy szép csillagokból álló karácsonyfa fűzért felaksztottuk az ágya fölé, piros ledek vannak benne, tényleg szépen világit és nem villog csak világit.
Egyik éjjel amikor akanapén aludt el, de már megvolt a csillagsor, megébredt, de olyan vidáman, hogy csak néztem, fülig érő szájjal közölte, hogy azok ott (mármint a csillagok) vigyáznak rád (mármint őrá - ezt szoktuk neki minden lefekvéskor mondani, meg, hogy az ablakon bekukucskál a csillagocska és az is kintról vigyáz rá - sa sarkcsillag pont látszok az ablaka sarkából). aztán még hozzá tette, "hogy kint is bent is" , mármint hogy kint is meg bent is vigyáznak rá a csillagok. Ha sikerül akkor kihuzzuk a csillagsort, na de akkor nem mertem megkockáztatni :) Apája megpróbálta, de hamar vissza is dugta, mikor kiscsaj felháborodott :)

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Tündéri a kiscsaj, és a sztorik, amiket mesélsz :) Milyen jó lesz ezeket évek múlva visszaolvasni, én sajnos a nagyját már elfelejtettem mióta ekkorkák voltak :)