Feeds RSS

2010. szept. 18.

Ovis szülinap

Még mielőtt az ovis szülinapról írnák, egy kis előzmény. Kedden én mentem érte és az úton megbeszéltük, hogy másnak Mama megy érte, mondta ő, hogy én menjek, de gondoltam majd meggondolja magát. Még hételején megbeszéltük, hogy csütörtökön jövünk haza busszal és elkészitjük az ovis szülinapra a sünisütit. Lilla még nem tudja a napokat (de ez nem is elvárás még ebben a korban) és szerdán nem akart Mamával eljönni, megállt a lépcsőn és megakart várni engem, mert, hogy ő csak velem jön és hogy megyünk süniket csinálni. Végül egy kis cirkusszal csak eljött. Máésnap persze én mentem érte és délután miután aladt megcsináltuk a sünikat, segített formázni meg tüskéket tenni rá és orrokat, nagyon élvezte. többször megigértem neki, hogy ne féljen, nyugodtan feküdjön le mert megvárom, nem csinálom nélküle.


Másnap aztán vittem a sünikat az oviba, nagyon tetszett mindenkinek. Volt éneklés, meg gyertyaelfújás, szóval szépen megünnepelték a két kiscsajt, mert nem csak Lillának volt aszülinapja, hanem egy másik ksilány is most ünnepelt csak ő még csak a másodikat nem a harmadikat ahogy Lilla.
Mikor kezdték a gyerekek enni a sünit kicist elkenődött Lilla, hogy megeszika süniket, de végül csak beletörődött, hogy nekik ez a sorsuk. aranyos volt az egyik kissrác mikor megkérdezte, hogy de nem fogja megszúrni :)