Feeds RSS

2010. szept. 20.

Lilla 3 éves


Igen az én kis drága kincsem 3 éves lett, amit ugye megünnepeltünk pénteken 17-én az oviban és vasárnap családikörben. Sütöttem neki egy csokitortát, amit fondanttal vontam be és rózsákkal díszítettem, nagyon tetszett az ünnepletnek. Most bátran elfújta a gyertyát is és igazán élvezte, hogy szülinapja van.


Én már két hete mászkáltam neki játék varrógépért, mert szeretett volna egyet, végül kaptam. Tőlünk kapott még mesekönyvet kirakóst, gyöngyfűző készletett és hajba ezt azt. Margitmamaáéktól pár apróságot és pénzt amit megpótoltunk és vettünk neki autósülést. Gyöngyimamáéktól rollert kapott aminek nagyon nagyon örült, igazán hamar ráérzett az ízére és itt rollerozott bent a nappaliban :) Kersztanyuéktól játékot és mesekönyvet
kapott.

Nem is írtam, hogy vettünk autót és amint Lilla meglátta, bár senki nem mondta neki, egyből tudta, hogy a mi autónk és csak abba akart beszálni. Mindenkivel közölte, hogy piros autónk van és abba csak piros ruhában lehet beülni :) pirosak az ülések sőt még a biztonságiövek is és még piros lett a Lilla ülése is :)