Feeds RSS

2010. ápr. 6.

Megint szobatisztaság


Már nagyon-nagyon rég nem írtam, peddig azért történnek dolgok, csakhát annyi a dolgom, hogy csak nem jutok ide. Most majd próbálom pótolni és írni jópár bejegyzést...
Igen a szobatisztaság probléma még mindig téma nálunk. Bár még arra is volt példa, hogy reggel szárazon szedtem le róla a pelust és délután nagyon sokszor nem pisil be alváskor, még mindig rém lusta szólni, hogy ki kell mennie. Kérdjük tőle, hogy kell-e, ő mondja, hogy nem és alig egy perce letik el és már pisis, na ilyenkor kiakadok mert ez sima lustaság és makacsság.
Volt már minden próbálva. Igértünk neki bringát, sőt meg is mutatuk milyen bringát kap ha nem pisil be mert akkor lesz rá pénz, tisztába is van a dologgal, csak egyszerűen kényelmes. Mondtuk neki, hogy így nem mehet oviba, ami igaz is, de ez sem hatja meg. Volt olyan nap, hogy négyszer öltöztettem át. Persze utánna, ha mondom, hogy jön a zacskós pelus akkor bőgés van de előtte nem gondol rá. egyszer egy ilyen többedik bepisilés után ráadtam és ott hagytam a szobájába, addig bőgött amíg álomba bőgte magát, aztán bementem betakartam, így volt aznap a délutáni alvás.
Viszont jó sokszor megesik, hogy nem pisil be adélutánni alváskor.