Feeds RSS

2010. ápr. 7.

Ovi


Nem, még nem jár oviba, csak be írattam. elmentem az egyik magyar tannyelvű egyházi oviba szétnézni és mivel csupa jót hallottam róla meg tetszett is hogy kevesen vannak, így jobban tudnak a manókkal foglakozni, beírattam, remélem Lillának is fog majd tetszeni. Én optimista vagyok mert imád gyerekek közt lenni, remélem a szabályokba is bele rázódok, mert azokkal eléggé hadilábon állunk. Nem ottalvós ovi, így remélem könnyebb lesz, mert nálunk az alvás a legnagyobb gond, csak akkor alszik amikor akar, ha nincs kedve szépen kijön akármit is csinálunk.
El sem hiszem, hogy már ekkora, hogy oviba fog menni, 7-8 hónaposan kérdezte tőlem egy szociális munkás, hogy hová fogom oviba íratni, erre én valami olyasmit reagáltam, hogy ó hol van az még, hisz olyan kicsike és erre tessék már ősztől oviba fog járni, hisz három éves lesz az én kis aprócska manócskám. Május közepétől mini programmal lehet vinni, hogy szokja a közeget, mert akkor már jó az idő és lehet kint játszani lehet barátkozni a többiekkel. Remélem könnyen beszokik, nagyon bizakodó vagyok.
Azt is remélem addig nappalara teljesen szobatiszta lesz, mert különben nem tudom vinni, na majd elválik.

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Biztosan tetszeni fog neki :)